banners
איך לבחור את הכספת המתאימה ביותר עבורנו?

איך לבחור את הכספת המתאימה ביותר עבורנו?

מי שמכיר מעט את עולם הכספות לבטח יודע שקיימים כמה וכמה סוגי כספות שמתוכם אפשר לבחור את הסוג המתאים ביותר. הסוגים השונים מתאימים לצרכים או שימושים שונים וכאשר מקדישים את הזמן והמחשבה לבחון את ההבדלים בין הכספות אפשר לבחור בקלות רבה יותר את הסוג שהכי מתאים לשימוש הדרוש. כאשר בוחנים את הדגמים של כספת לבית חשוב לוודא שהמחיר כולל גם שירות תמיכה וסיוע במידת הצורך או שירותי פריצה לכספות ליתר ביטחון. כך אפשר להיות בטוחים שמקרה של בעיה או תקלה יהיה מי שיוכל לסייע ולפתוח את הכספת.

 

סוגים שונים של כספות ביתיות המוצעות כיום ללקוחות

 

כספות דיגיטליות

כשמן כן הן – מבוססות על מסך ומחשב ועל קוד מספרי שעל בעל הכספת לבחור על מנת שרק הוא יהיה זה שיוכל לפתוח את הכספת ולנעול אותה.

 

כספות חסינות אש

עשויות מחומרים חזקים ועמידים במיוחד ובדרך כלל משמשות במשרדים או ארגונים על מנת להגן על מסמכים חשובים כמו חוזים או הסכמים.

 

כספות ידניות

מגיעות עם מפתחות לכספת וצריך להצטייד במפתח זה הן על מנת לפתוח את הכספת והן על מנת לנעול אותה.

 

כספות כבדות

משמן ניתן להבין כי הן כבדות במיוחד, שכן הן עשויות מחומרים כבדים המקשים על גניבה או הזזה שלהן ממקומן.

קיימים גם סוגים נוספים של כספות למכירה ורבים מהם שונים זה מזה בגדלים שלהם. כך יכול כל לקוח או כל אדם שצריך כספת לבחור את זו שמתאימה לצרכים שלו ולחפצים או הפריטים שהוא מעוניין לאחסן בתוך הכספת. מנעולנים רבים מציעים שירותים של תיקון כספות במקרה הצורך וחשוב מאד לוודא שמזמינים מנעולן למתן שירות זה אכן מוסמך ומורשה לעסוק בתחום זה וכמובן להציע שירותי פריצה לכספות. חשוב מאד להקפיד על התנהלות נכונה עם הכספות ולפעול על פי הנחיות היצרן או הוראות ההפעלה. כך לבטח הכספת תאריך שנים ואפשר יהיה לעשות בה שימוש ממושך.

 

כספות ביתיות     כספת חיצונית מפתח B250

בחירה של כספת לבית

ברוב המקרים, אנשים פרטיים מעוניינים בכספת ביתית על מנת לאחסן בה תכשיטים, מסמכים חשובים או פרטים יקרי ערך. במקרים מסוימים יאוחסן בכספת הביתית גם כלי נשק המוחזק ברישיון ונשמר שם על מנת שלא יגיע בטעות לידיים שלא אמורות לעשות בו שימוש. מפתחות לכספת צריך לשמור במקום שמצד אחד מי שצריך לדעת היכן הם – יידע, אך מי שלא אמור לפתוח את הכספת לא יידע אודות המיקום שלהם.

כאשר מתייעצים עם איש המקצוע הנכון לפני שבוחרים כספות להשכרה או כספת לשימוש ביתי – קל יותר להבין את הצרכים והשימוש הצפוי ועל בסיס מידע זה לבחור בדיוק בכספת המתאימה והנכונה. הכספת תאריך שנים כאשר היא תמלא את התפקיד שלו היא נועדה מלכתחילה.

למידע ופרטים נוספים על כספות ומכירת כספות