banners
איך לשמור על הצילינדר תקין לאורך זמן?

איך לשמור על הצילינדר תקין לאורך זמן?

מנעולי צילינדר מתקדמים

מנעולי צילינדר נחשבים כיום למנעולים המתקדמים והאיכותיים ביותר. כל מי שעובד בתור מנעולן באזור המרכז או בכל אזור אחר בארץ ימליץ לכל אחד להתקין את המנעול מסוג זה וכך ליהנות גם מרמת אבטחה ומיגון גבוהה מאד וגם ממנגנון נעילה שקשה, עד בלתי אפשרי לפרוץ. מדובר במנגנון מתקדם במיוחד שרק אנשי מקצוע יודעים בדיוק איך להתקין אותו ואיך להביאו לכדי פעולה תקינה ולכן חשוב מאד לשמור עליו תקין על מנת לוודא שהוא משרת נאמנה את בעליו. הצילינדר מתאים בתור מנעול לדלתות פנים או חוץ על פי הצרכים והרצונות של כל לקוח ולקוח.

מי שמשקיע במנעול מסוג צילינדר מולטילוק יודע שאין מדובר במנעול זול ופשוט ולכן חשוב עוד יותר לשמור על התקינות שלו ועל אופן הפעולה שלו. ראשית, כאשר מתקינים את המנעול חשוב להקשיב להנחיות שניתנות מטעם המנעולן וכמובן ליישם אותן באדיקות. מעבר לכך – חשוב מאד לעשות שימוש סביר במנעול, בדרך ובחור המנעול לשם פתיחה של הדלת ונעילתה בלבד, מבלי לנסות תעלולים או פעולות שעלולים להזיק למנגנון כולו או למפתח עצמו. כאשר משתמשים בכל המכלול של מנגנון הנעילה בדיוק כפי שאמורים – אין סיבה שתתרחש תקלה או שייגרם נזק לאחד הרכיבים.

 

נעילת צילינדר

 

תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של צילינדרים, מנעולים, מפתחות ועוד בחנות – למעבר לחנות שלנו

 

מתי דרוש שירות של שיפוץ מנעולים?

במידה ומתעורר חשד שישנם תקלה או פגם בצילינדר או במנגנון הנעילה – יש להזמין מיד שירותי מנעולן. הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שבשום פנים ואופן אין לנסות לאבחן באופן עצמאי מה קרה ומה התקלה, שכן אז עלול המצב רק להחמיר. בנוסף לזה – אין לנסות לתקן לבד את התקלה, גם אם מבינים מה קרה או שרואים דרך חור המנעול גוף זר שחדר פנימה. מנעולן בראשון לציון (או בכל עיר או יישוב אחרים) יוכל לפתוח את המנגנון באמצעות כלי העבודה המקצועיים שלו ולהבין במהרה מה בדיוק קרה ואיך יהיה הכי נכון לבצע את התיקון.

מנעולנים רבים יודעים כיום איך לעבוד עם מנעולים מסוג מולטילוק והם הכתובת לפנות אליה על מנת לקבל כל סוג של שירות הקשור במנעולים אלה. מנעול מסוג mt5 הם המובילים והמתקדמים ביותר בשוק כיום ולכן הם גם עדינים מאד וחשוב לשמור על שימוש נאות בהם על מנת שלא ייגרם להם נזק או שהמנגנון יפסיק לפעול משום מה.

כאשר עושים במנעול צילינדר שימוש ראוי – אין סיבה שיהיה צורך להחליף או לתקן אותו, גם אם עבר זמן רב מאז ההתקנה הראשונית שלו. מנעול זה אמור להחזיק מעמד אפילו תקופת חיים שלמה ללא פגם וכאשר מקפידים לשמור עליו היטב – הוא אכן ישרת נאמנה את כל בני המשפחה ובזכותו הם יוכלו לישון טוב בלילה, בידיעה שאף אחד לא יכול לפרוץ את המנעול.

 

אנחנו בהרקולס מנעולים מתמחים בשירותי פריצה ומנעולן בתל אביב 24/7 ומתחייבים להגעה מהירה בין 1/4 ל 1/2 מקסימום מרגע הקריאה.

תוכלו לבדוק את אזורי השירות שלנו בתל אביב כאן

מנעול לבית