banners
איך עמוד חנייה חשמלי עובד?

איך עמוד חנייה חשמלי עובד?

כיום ישנם לא מעט אזורים או ישובים שיש בהם בעיה חנייה קשה מאד. מדובר בדרך כלל על מרכזי הערים, שכונות מגורים צפופות או אזורי מסחר ותעשייה. כאשר מתגוררים או מנהלים עסק במקום שכזה חשוב מאד לשמור על החנייה הפרטית כך שאנשים זרים לא יוכלו לעשות בה שימוש ולתפוס אותו ללא רשות. עמוד חנייה מתקפל הוא אחת הדרכים לשמור על החנייה ולהפוך אותה משייכת לשטח ציבורי לפרטית שיש צורך במפתח או בשלט רחוק על מנת להשתמש בה ולחנות בין גבולותיה.

גם עמודי חנייה חשמליים עשויים להתגלות כפתרון נוח ומתאים מאד לבעיית חנייה באזור צפוף והומה אדם. עמוד החנייה עשוי להיות מורכב מחלק מתכתי המותקן בתוך הבטון של החנייה ויכול להתקפל על מנת לאפשר את החנייה של כלי הרכב, או שהוא יכול להיות מסוג של עמדה חשמלית שאליה מחובר שער חשמלי או מחסום. את המחסום או השער אפשר לפתוח על ידי שימוש בשלט רחוק או על ידי הטלפון הנייד באמצעות חיוג למספר מסוים שניתן למי שרשאי לפתוח את המחסום.

עמוד חנייה חשמלי של הרקולס מנעולים

אז איך עובד עמוד חנייה חשמלי?

 

כפי שניתן להבין מהשם – מדובר בעמדה המחוברת לרשת החשמל. מכאן כבר ניתן גם להבין את החיסרון המרכזי שלה – חוסר יכולת לתפקד בעת הפסקת חשמל. במידה ולא יודעים מראש על הפסקה באספקת החשמל עלול להיווצר מצב שבו עמוד החנייה אינו עובד ולא ניתן כלל לפתוח את המחסום או השער על מנת להיכנס לחנייה או לצאת ממנה. מי שמחפש עמודי חנייה זולים עשוי למצוא פתרון מצוין בדמות העמודים המתקפלים האישיים, שכן ניתן לבחור בין מנגנון נעילה ידני (באמצעות מפתח) לבין קיפול העמוד על ידי שלט רחוק וכך גם לצמצם את העלות הכספית וגם להפוך את העמוד לפשוט יותר.

עמודי החנייה הממוקמים ברצפת החניון ושומרים כל אחד על מקום חנייה אחד – מכונים לעיתים גם מחסומי חנייה קומפקטיים בשל הגודל הקטן שלהם והאפשרות שלהם לחסום חנייה אחת ספציפית מבלי להפריע לתנועה או להליכתם של הולכי רגל, כפי שעלול השער או המחסום להפריע. התקנת עמוד חנייה מתקפל עשויה לארוך זמן קצר בלבד וכך אין צורך בהמתנה ארוכה לאיש המקצוע שיגיע על מנת לבצע את ההתקנה.

חשוב מאד שאיש מקצוע מנוסה ומיומן כמו מנעולן באזורכם יבצע אתה התקנה של עמוד החנייה. יתרה מזאת – כדאי לקבל ממנו חוות דעת מקצועית בנוגע להתקנה של עמודי חנייה חשמליים ולקבל ממנו כל עצה או המלצה שיש לו לגבי זה. הוא זה שיוכל לכוון כל לקוח לבחירה בעמוד החנייה שיהיה המתאים ביותר לו, לצרכים שלו ולחנייה המדוברת. כיום כבר אין צורך לדאוג לפרטיות החנייה, כל שצריך הוא לבחור את עמוד החנייה שייתן את התשובה ההולמת והמתאימה ביותר.

 

מידע ופרטים נוספים על עמודי חנייה תוכלו למצוא בלינק – עמודי חנייה – הרקולס מנעולים