banners
האם ניתן לפרוץ תריס חשמלי בבית?

האם ניתן לפרוץ תריס חשמלי בבית?

פריצת תריס חשמלי

אנשים רבים משקיעים לא מעט כסף, זמן ומחשבה במציאת אמצעי מיגון לבית שלהם. יש דירות הממוקמות בבנייני מגורים משותפים, יש בתים פרטיים במושבים או בערים אך המשותף לכל מי שגר במקומות אלה הוא הרצון וחוסר ההתפשרות על תחושה בטוחה ומוגנת בתוך הבית פנימה. אחד הרעיונות המתאימים לבתים פרטיים בעיקר הוא התקנת תריסים חשמליים על החלונות מבפנים. כאשר נושא זה עולה לדיון נשאלת השאלה האם התריס החשמלי אכן חסין מפני פריצות או שמא הוא יהיה בדיוק כמו תריסים בבית שרק מגנים מפני האור אך אין לראות בהם אמצעי מיגון.

כיום ישנם לא מעט סוגים של תריס חשמלי. יש כאלה הנחשבים ליותר חזקים ומגנים וכאלה המתאימים יותר לשימוש עיצובי ושינוי סגנון העיצוב בבית או בחדר המדובר. אם מעוניינים להתקין בבית תריסים חשמליים ורוצים שתהיה להם גם השפעה על מיגון הבית הכי כדאי יהיה להתייעץ עם פורץ מנעולים בתל באביב או בכל מקום אחר על מנת לקבל ממנו רעיונות איך לבחור את התריס החשמלי שנחשב להכי חזק ומגן או איך אפשר לשפר את המיגון של התריס שבוחרים. באופן כללי ניתן לומר שהתייעצות עם פורץ מנעולים על הנושא של מיגון הבית כולו היא צעד חשוב מאד.

 

פריצת תריס חשמלי

 

מה עושה פורץ דלתות?

כאשר יש בעיה עם מיגון הבית או שיש בעיה בדלת או במנגנוני נעילה שונים – חשוב להזמין מנעולן על מנת שיאבחן את הבעיה ויציע את הפתרון המתאים ביותר. מי שמתמחה בפריצת דלתות או מנעולים יידע גם איך לתקן תריס או שער חשמלי וגם לתת ייעוץ לגבי תריס חשמלי זה או אחר. כאשר התריס החשמלי נתקע או שיש בעיה במנגנון הפתיחה או הסגירה שלו – חשוב להזמין איש מקצוע מומחה בתחום של שירותי פריצה על מנת שיוכל לתקן. במקרים רבים אין מספיק בשירותי חשמלאות בלבד. מנעולן יידע בדיוק איך לתקן את מנגנון הנעילה עצמו ולהחזיר אותו לפעילות תקינה.

בניגוד להתקנת תריסים בבית – התקנה של תריסים חשמליים מסובכת יותר ודורשת את התערבותו של מעולן מקצוען. הוא זה שיוודא שאי אפשר יהיה לפרוץ את התריס החשמלי ושהוא יישאר תקין כמה שיותר זמן. הוא גם יהיה זה שישאיר הנחיות או הדרכה בנוגע לתחזוקה של התריס או איך יהיה הכי נכון להשתמש בו.

התריס החשמלי, גם אם אין הוא מתוחכם ומתקדם מאד יכול להרתיע מבחוץ, שכן מי שיעבור בסביבה וישקול האם כדאי לפרוץ לבית דרך תריס זה יחשוב שוב וייתכן מאד שייוותר על הרעיון. בכל מקרה, פריצה של התריס החשמלי לבטח תהיה קשה יותר מאשר של דלת או מנעול ועלולה לקחת לא מעט זמן. זו הסיבה שבדרך כלל לא ידוע על פריצות של תריסים חשמליים, אך חשוב לבדוק את כל המידע מבעוד מועד.