banners
הטכנולוגיות החדישות לנעילת הבית

הטכנולוגיות החדישות לנעילת הבית

נעילת הבית ומיגון שלו הם נושאים חשובים מאד עבור כל אדם ומשפחה. ביתו של כל אדם הוא מבצרו ויש הרבה מאד על מה לשמור ולהגן – בני משפחה, חפצים ופריטים יקרי ערך או כאלה בעלי ערך רגשי לבעליהם. מה עושים? מבצעים מחקר וסקר שוק על מנת להבין אילו דרכים קיימות כיום לצורך מיגון הבית ובוחרים בזו שהכי מתאימה לדרישות והצרכים של בני המשפחה כולם. במידת הצורך מומלץ להתייעץ עם מנעולן מוסמך ולקבל ממנו את התשובות לכל השאלות הקשורות בתחום או לקבל ממנו סיוע והמלצות על מוצרי מיגון או מנעולים כאלה ואחרים.

מנעול ביומטרי הוא מנעול שנחשב לבטוח ויעיל מאד. מדובר במנעול בעל מנגנון סריקה של טביעות האצבע של בני המשפחה. כאשר נסרקת טביעת אצבע של אדם המורשה לפתוח את הדלת – היא אכן תיפתח. אמנם נשמע מבטיח ויעיל אך בפועל מסתבר שמנגנונים אלה אינם מאד בטוחים ומגנים ולא מומלץ להתקין אותם בדלתות כניסה ראשיות. מנעולי צילינדר נחשבים לחזקים ומגנים במיוחד ויתרה מכך – לקשים מאד עד בלתי אפשריים לשכפול או פריצה. ברוב המקרים יהיה מצויד הלקוח בכרטיס מגנטי שרק בעזרתו אפשר יהיה לשכפל את המפתח – מה שמעניק מעטפת נוספת של הגנה ובקרה.

 

מנעול ביומטרי

סוגים נוספים של מנעולים ואמצעי מיגון

התחום של כספות קשור גם הוא לעולם המיגון והמנעולנות. כיום ישנם כמה וכמה סוגים של כספות ביתיות שניתן לעשות בהם שימוש מושכל המתאים בדיוק לצרכים, הדרישות או השימוש הצפוי. בנוסף יש גם סוגים מסוימים של כספות למשרד שמיועדות לשימוש עסקי ומסחרי, בגדלים שונים ובעלות מנגנוני נעילה שונים. כאשר לומדים מעט אודות מנגנונים אלה – קל יותר להבין את אופן הפעולה שלהם ולהחליט איזו כספת תהיה המתאימה ביותר לכל משרד או מנהל משרד. ישנו תחום נפרד של פריצת כספות על ידי מנעולנים מקצועיים המתמחים בתחום זה עבור מי שזקוק לשירות זה.

גם מצלמות אבטחה מהוות חלק חשוב ובלתי נפרד בעולם המנעולנות ואמצעי המיגון. מי שחשוב לו לדעת ולראות את מי שנכנס אליו לשטח הבית – מדובר באמצעי שמתאים לו מאד. חשוב להתאים את המצלמה לשטח שאמור להיות מצולם וכך להיות שקטים שאף אדם לא ייכנס אל תוך השטח הפרטי מבלי שיבחינו בו ויוודאו שהמער שלו מורשה ומאושר.

מבין המנעולים ומנגנוני הנעילה של הדלתות הפרטיות נחשבים מנעולי מולטילוק לאיכותיים, בעלי עמידות ומיגון גבוהים ומתקדמים במיוחד. קשה מאד, עד בלתי אפשרי לפרוץ את המנעולים האלה ובעליהם יכולים להרגיש בטוחים ולדעת שהבית שלהם ובני המשפחה שלהם מוגנים ושמורים. מנעולנים מוסמכים המכירים את המנעולים יוכלו לענות על כל שאלה הקשורה במנעולים אלה ולתת את השירות הדרוש. מנעולים אלה לא מצריכים החלפה או תיקון פגמים, שכן הם עמידים במיוחד ולא בנקל נגרם להם נזק.