banners
הצורך במנעולן מקצועי וכיצד נבחר אותו

הצורך במנעולן מקצועי וכיצד נבחר אותו

מי שמסוגל לפרוץ מנעולים לעיתים מעורר אצלנו פחד, מאחר ופריצה של צילינדרים מתקשרת לנו בתת מודע לפעולה אסורה ומסיגת גבול. מבחינתנו פריצה של המנעול פוגעת בביטחון ומעלה אסוציאציות שליליות כמו פריצה, גניבה ועברות פליליות.

כמובן, שהפחד שלנו מבוסס כאשר מדובר בפורץ או גנב אשר מומחה בפירוק של המנעול, ועושה זאת על רקע פלילי, אולם כאשר מדובר בפורץ מנעולן מקצועי, אשר עושה זאת על פי בקשתנו במצבי חירום שונים, הגישה משתנה והופכת חיובית, שכן פורץ צילינדרים הוא בבחינת רווח והצלה במצבים בהם אנו תקועים.

 

הצורך במנעולן הרקולס מנעולים

 

מתי יש צורך בשירותיו של מנעולן?

ישנם כמה מצבים בהם אנו זקוקים לשירותו של פורץ מנעולן:

  • מנעול שהתקלקל: לעיתים תקלות שונות במנעול אשר יכולות לנבוע מפריצות או מתקלה במנעול עצמו, מונעות מאיתנו לפתוח את הדלת עם המפתח התואם שברשותנו. במקרים כאלו נזמין פורץ, אשר יפרוץ בעבורנו את המנעול, ויציע לכם להחליף את הצילינדר הישן באחד חדש. כאן כדאי להיענות להצעה של המנעולן, מאחר ולא כדאי להישאר זמן ארוך עם דלת שלא ניתנת לנעילה, ושהות המנעולן במקום יכולה לחסוך לכם בתשלום, שכן לא תאלצו לשלם את דמי ההזמנה בשנית.
  • מפתח שאבד: לעיתים צרור המפתחות שלנו הולך לאיבוד, או התיק אשר מכיל את הצרור נגנב. במצבים כאלו חשוב להזמין מנעולן על מנת לבצע פריצה והחלפה מלאה של הצילינדר.
  • דלת שנטרקה: ישנן דלתות רבות אשר מטעמי בטיחות מאפשרות פתיחה של הדלת רק מתוך הבית או באמצעות מפתח. לעיתים קורה כי יצאתם רק לרגע לחדר המדרגות לשאול משהו מאחד השכנים, והדלת נטרקה מאחוריכם, כאשר צרור המפתחות ננעל בתוך הבית. במקרה כזה אין מנוס מלהזמין פורץ מקצועי על מנת שיפתח את הדלת.

כיצד נוכל לבחור פורץ מנעולן אמין ומקצועי?

לפורץ מנעולן במסגרת עבודתו ישנה גישה לכל החפצים האישיים והחשובים לנו, גישה לבית, גישה למכונית ואף גישה לכספת, בה נשמרים דברי היוקרה. מאחר ולמנעולן גישה לאלמנטים אלו חשוב מאוד לדעת לבחור מנעולן אמין וטוב, שלא ינצל את מצבנו הרגיש, ושאנחנו נרגיש בטוחים כאשר אנו מפקידים בידו את הגישה לחיינו הפרטיים ביותר. אספנו בעבורכם מספר עצות לבחירה של מנעולן:

בראש ובראשונה, לפני שאתם מאפשרים לפורץ הצילינדרים להתחיל לעבוד, בקשו שיציג בפניכם רישיון תעסוקה בתוקף מטעם משטרת ישראל. רישיון זה מעניק למנעולן את הזכות החוקית לעסוק במקצוע זה, ולהתעסק עם פריצות. מנעולן ללא תעודה עשוי להיות רמאי, ולכן התעקשו על פרט חשוב זה.
שנית, חשוב מאוד שהמנעולן אותו אתם בוחרים יהיה בסביבה בקרות המקרה. במצבי חירום בהם אתם תקועים מחוץ לדלת, ודאי לא תרצו להמתין כמה שעות לבואו של פורץ הדלתות. לכן, חשוב מאוד שהמנעולן יהיה זמין ונגיש 24 שעות ביממה.

הצורך במנעולן הרקולס מנעולים

מנעולן למצבי חירום

אמנם לא כל יום אתם ננעלים מחוץ לדלת, ולא כל שבוע יש לכם צורך בשירותיו של מנעולן, אך ברגעים בהם אתם זקוקים לסיוע, חשוב שתהיו מוכנים עם מנעולן אמין, מקצועי ויעיל בחיוג מהיר.

http://www.goodlock.co.il/tipstofindlocksmith