banners
כיצד ביטוח מקיף מגן עליכם במקרה של פריצה לרכב?

כיצד ביטוח מקיף מגן עליכם במקרה של פריצה לרכב?

ביטוח מפני פריצה
לצד היתרונות הרבים הכלולים בשימוש ברכב הרכב חשוף לפגיעות שונות למשל, פריצה. בשל הפגיעה ברכב והסיכונים השונים, כדאי לבטח את הרכב בביטוח מקיף על מנת לקבל פיצויים בגין פגיעה ברכב כתוצאה מפריצה. רוצים להיות מוגנים מפני פריצה- אנו בחברת הרקולס מנעולים הכנו עבורם מדריך במקרה של פריצה לרכב והזדקקות לשירותיו של מנעולן מקצועי.

מהו ביטוח מקיף?

גניבה של רכב אינה סיטואציה נעימה למדי, בייחוד כאשר מדובר על מקרה בו הגנב מחכה שתצאו מהרכב לכמה שניות לצורך קניות או לתיבת הדואר ומשאיר את המפתחות בפנים. נהגים רבים חוששים מפני פריצה לרכבם, כי אחרי הכל הרכב מיועד לנסיעה לעבודה ולבילויים לאחר שעות העבודה. ללא רכב יהיה קשה מאד להתנייד. לפיכך, נהגים רבים יכולים לבטח את רכבם באמצעות ביטוח מקיף המגן עליהם מפני פריצה. בשונה מביטוח חובה הכולל אך ורק נזקי גוף, ביטוח מקיף כולל נזקים שנגרמו לרכוש על מנת להבטיח פיצויי בגין הנזקים שאינם נכללים בפוליסת ביטוח חובה.

במידה ונגרמו נזקים לרכב שלכם ביטוח מקיף מכסה על הפריצה לרכב. מהו ביטוח מקיף? ביטוח מקיף כשמו כן הוא ביטוח הכולל מגוון רחב של סיכונים הקיימים כגון תאונות, שריפות,גניבות וסיכונים נוספים.

מה חברת הביטוח תעשה עבורכם?

במידה ואתם רוצים לבטח את הרכב מפני פריצה, חברות הביטוח יציעו לכם מגוון הרחבות ושירותים נוספים על מנת שתרכשו את הביטוח אצלם. כך למשל, חברות ביטוח יכולות להציע ביטוח מקיף הכולל ביטוח הרדיו או ביטוח שמשות. פריצה לרכב וגניבה של רדיו אינה סיטואציה נעימה למדי, אך ישנן חברות ביטוח הכוללות ביטוח רדיו המאפשר ללקוחות לקבל רדיו חלופי לאחר הפריצה.

מה אתם יכולים לעשות כדי לשמור על הרכב שלכם?

נכון, פריצה אינה אירוע נעים במיוחד, אך חברת הביטוח דורשת מהלקוחות שלה לנקוט במגוון פעילויות על מנת להקשות על הגנבים בפעולה הגניבה. אם בעבר היה ניתן לפרוץ את הרכב בקלות, הרי כיום ניתן למצוא אמצעים משוכללים יותר על מנת למנוע מהפורצים להגיע לרכב.

כחלק מעבודתו מנעולן יכול להתקין אביזרים שונים על מנת להקטין את הסיכויים לפריצה כגון מערכות הגנה למניעת פריצה לרכב. כיום חברות ביטוח כוללות שירותי מנעולן במסגרת ביטוח מקיף. מה הוא יכול לעשות בשבילכם? מנעולן מקצועי ובעל ניסיון יכול להתקין מנעול להגה ולידית ההילוכים.מנעולים העשויים מנחושת או פלדה דורשים כלים מיוחדים לפריצה, מה שלקוח זמן רב לפורצים וגורם להם לחפש רכב אחר. באמצעות שירותי מנעולנות במסגרת הביטוח אתם יכולים להיות רגועים. מנעולן מקצועי יקפיד לבחור את האמצעים הטובים ביותר בעזרתם יהיה ניתן לשמור על רכבכם כגון החלפת צילינדר או החלפת מנגנון. בעת הזמנת מנעולן צריך לוודא כי מדובר בבעל מקצוע שיש ביכולתו להציע לכם את השירות הטוב ביותר על מנת שתוכלו לחזור ולנהוג ללא חשש מפריצות.