banners
כיצד נמדד פורץ מנעולים טוב ?

כיצד נמדד פורץ מנעולים טוב ?

פורץ מנעולים הוא בעל מקצוע יעיל ביותר לשעת חירום, אם זה לצורך פריצה של דלתות כניסה לבית, דלתות פנימיות, דלתות של מחסנים, רכבים כספות, מנעולים ועוד. כיום, יש לא מעט מנעולנים המעניקים את שירותים שונים בתחום המנעולנות ללקוחותיהם בכל רחבי הארץ, הרי בכל מקום יש צורך בשירותי פריצה והם לרוב קורים דווקא כאשר אנו ממהרים או בשעות לילה מאוחרות כאשר אנו חוזרים מבילוי או אירוע ואז מגלים כי המפתחות אבדו או נגנבו או שבכלל ישנה תקלה בדלת ולא ניתן להיכנס אליה. במקרים אלו, חשוב שלא להיכנס ללחץ, אלה לקחת נשימה ארוכה ולנסות לפעול בהיגיון. זכרו כי בכל מקרה תוכלו להזמין פורץ מנעולים, לכן חשוב שלא לנסות לפרוץ לבד את הדלת בעזרת טריקים שונים ולא לנסות לבעוט בדל או לפתוח אותה בחוזקה, שהרי תוכלו לגרום לדלת נזק בלתי הפיך ללא ידע וכלים מתאימים לפריצה.

 

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים פורץ מנעולים?

 

וותק בתחום – ככל שלפורץ המנעולים יהיה יותר וותק וניסיון בתחום, כך הסיכוי גבוהה יותר שהוא מכיר את כל סוגי המנעולים והדלתות בשוק וברשותו את הידע והכלים לצורך פריצה מהירה של הדלת. לכן, בדקו את ניסיונו בתחום עוד בשיחת הטלפון.

 

רישיון לעסוק בתחום הפריצת מנעולים – כל אדם המעוניין לבצע פריצה לבתים, רכבים או מנעולים שונים חייב להחזיק ברשתו רישיון לעסוק בתחום אותו הוא מקבל על ידי משטרת ישראל לאחר תהליך בירוקרטי מסוים. לכן, בקשו מהפורץ שיציג את רישיון זה טרם עבודתו.

 

אחריות על העבודה – רק פורץ מנעולים מקצועי יוכל לתת לכם אחריות מלאה על עבודתו וגם על החלקים שהוחלפו בדלת במהלך הפריצה. לכן, לאחר גמר השירות בקשו מהמנעולן חשבונית המראה על עבודתו, כך שבכל מקרה של תקלה יהיה לכם למי לפנות.

זמינות  בכל שעות היממה – לרוב, מנעולנים מעניקים ללקוחותיהם שירות 24/7 בכל ימות השבוע וגם בחגים ובשבתות, שהרי לא תמיד ניתן לדעת מתי יקרה מקרה חירום. כאשר מדובר במקרה חירום, בדקו את זמינותו של הפורף ובדקו אם הוא יכול להגיע בחצי שעה הקרובה.