banners
מהו הכרטיס המגנטי לשכפול מפתחות?

מהו הכרטיס המגנטי לשכפול מפתחות?

בשנים האחרונות התפתח עד מאד התחום של פיתוח מנעולים ומנגנוני נעילה על מנת להקשות ככל האפשר על אפשרות השכפול הלא מורשה. המנעולים המתקדמים והנפוצים ביותר כיום בשוק של דלתות הפלדה הם מתוצרת רב בריח או מולטילוק ועל מנת לבצע שכפול מפתחות צריך בעליו של המפתח להחזיק כרטיס בקרה המוכיח שהוא זה שרכש את המנעול. רק באמצעות כרטיס זה ניתן לבצע את השכפול. בכל מקרה חשוב לדעת שאת השכפול חייבים לבצע מנעולנים מוסמכים ומורשים ולא כל אחד. גם אם אדם מסוים ייגש לחנות מוסמכת המציעה שירותי שכפול – לא בטוח שיוכלו לסייע לו שם, שכן דרוש ציוד מיוחד לשם כך.

 

כרטיס מגנטי לשכפול מפתחות

כרטיס מגנטי לשכפול מפתחות – תמונה להמחשה בלבד

 

מנעולן בתל אביב, כמו גם בכל עיר או יישוב אחר – חייב להחזיק ברשותו את כל הציוד הדרוש לשם מתן שירות יעיל ומהיר ללקוחות שלו. הוא יוכל לבצע עבורם שכפול מפתחות לרכב אך ורק אם יש ברשותם את הכרטיס המגנטי שבאמצעותו אפשר יהיה לבצע את השכפול הלכה למעשה. בעצם קיומו של הכרטיס המגנטי יש הגנה על המפתחות עצמם, שכן בלעדיו כאמור לא ניתן כלל לשכפל את המפתחות. גם שכפול אימובילייזר ניתן לבצע רק בעזרת הכרטיס המגנטי. גם אם מדובר בבעל המפתח – הוא לא יוכל לבצע את השכפול ללא הכרטיס, גם אם יוכיח שהוא זה שהמפתח בבעלותו.

 

איך מתבצעת פעולה של שכפול מפתחות?

 

כפי שצוין – הכל תלוי בהימצאותו של הכרטיס המגנטי החשוב. כאשר לקוח מסוים מזמין שירותי מנעולן הוא יכול לומר בטלפון כבר בשיחה הראשונית שזה השירות שדרוש לו. המנעולן ישאל ויוודא שאכן יש ברשותו של הלקוח את הכרטיס המגנטי על מנת שלא יגיע לחינם וכך לא יבזבז את זמנו שלו ושל הלקוח גם יחד. בתמורה – מנעולן באזור המרכז, כמו גם בכל אזור אחר – יהיה חייב להציג בפני הלקוח את תעודת ההסמכה והאישור שקיבל מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום זה. גם הציוד המיוחד והרגיש של פורץ מנעולים יסייע בזיהויו כמנעולן מוסמך אך חשוב להציג את התעודה מיד עם ההגעה אל הלקוח.

כאשר ייפגשו הלקוח והמנעולן יציג הלקוח את הכרטיס המגנטי שברשותו ויראה למנעולן את המפתח שברצונו לשכפל. הכרטיס מוכנס אל תוך מכונה מיוחדת שמזהה את הפינים ואת התבנית של שקעי המפתח ומשכפלת בצורה זהה מפתח נוסף. הפעולה עצמה לא אורכת זמן רב ועבור הלקוח מדובר בהרבה שקט נפשי, שכן כעת יש לו מפתח נוסף שבו הוא יכול לעשות שימוש ללא צורך במפתח אחד ויחיד.

גם פעולה של שכפול מפתחות לרכב מתבצעת באופן דומה ועבור מי שבטעות איבד את המפתחות מדובר בהקלה גדולה. מנעולן שייתן שירות טוב ייזכר והלקוח ישמח ליצור איתו קשר נוסף כל פעם שיזדקק לשירותי מנעולנות.

 

למידע ופרטים נוספים צרו איתנו קשר