banners
מנעולן מומחה לפריצת מנעולים בבת ים

מנעולן מומחה לפריצת מנעולים בבת ים

במידה ונתקלתם בבעיה ששכחתם את מפתחות הרכב שלכם ברכב, או במידה ודלת הבית שלכם נטרקה ואין לכם צרור מפתחות ספייר, אין לכם ברירה אלא לפרוץ את הדלת.

במקרה אחר שהכספת שלכם ששם אתם מחביאים חפצים ירקי ערך לא נפתחת, כנראה שתזדקקו לפורץ מנעולים מהימן ומקצועי שיגיע במהרה לסייע לכם.

 

במידה ואתם גרים בעיר בת ים, פורץ מנעולים בבת ים הוא הכתובת. חשוב שיגיע במהרה מרגע הקריאה ויעניק לכם את העבודה במקצועיות המרבית.

 

מדוע מומלץ להזמין פורץ מנעולים?                                                                  

הסיבה שמומלץ להזמין פורץ מנעולים בבת ים היא כדי שלא יגרם נזק רב מדי לדלת או לכל מנעול שננעל. שהנזק לא יגדל אם תנסו לפרוץ לבד או שתאפשרו למכר שלכם לפרוץ עבורכם את הדלת, זאת עשויה להיות טעות שתעלה לכם ביוקר.

פורץ מנעולים מוסמך, שיש לו את ההכשרה והניסיון ידע איך להתמודד עם כל מנגנוני הנעילה השונים של כל רכב, ידע איך לעבוד באופן מדיוק על מנת שלא יגרם נזק רב יותר.

 

מתי מומלץ להזמין פורץ מנעולים                                                                     

מומלץ להזמין כבר כשאתם מרגישים שמתחילה להירקם בעיה כלשהי עם המנעול והמפתח מתקשה להסתובב או במידה והדלת חורקת וגם כשאתם עוברים לדירה חדשה, חשוב שפורץ מנעולים יבדוק עבורכם את כל מנעולי הדלתות אם הם כשרים. כשמזמינים פורץ מנעולים חשוב לבקש ממנו שיציג עבורכם תעודה של פורץ מוסמך ממשטרת ישראל.

 

פריצת מנעולים בבת ים

שמעון מלכה

מקצוע מאתגר                                             

פורץ מנעולים זה מקצוע מאתגר ולא פשוט כמו שאולי חלק מהאנשים סבורים. הדבר מחייב הרבה ניסיון בשטח וידע רב במגוון של מנעולים. קורה שאנשים שמזמינים קריאה של פורץ אחרי שהרסו את הצילינדר או המנעול אחרי ניסיונות רבים, ופורץ המנעולים צריך להתמודד עם הנזק הנוסף שנגרם. פורץ מנעולים מתבקש להיות זמין 24 שעות ביממה, שכן מדובר במקרי חירום. כמו כן הזמינות שלו מחייבת הגעה גם בחגים ובשבתות.

 

פריצת רכבים בבת ים                             

פריצה של רכבים או דלתות או סוגי מנעולים רבים אחרים הוא עיסוק מורכב ועדין. קיימים מספר סוגי פריצה כגון: מנעול תקול, אובדן של מפתח, דלק לא תקינה , דלת טרוקה, פריצה של רכב, של כספת פריצה של מנעול של אופנוע או אופניים, שרשרות של אופנועים, מחסנים, מקלטים או מכולות ועוד.

מנעולן מוסמך בבת ים ידע איך להתמודד עם כל אלה ויחזיק באישורים הנדרשים כמו תעודת מנעולן, מנעולן מורשה ותעודת יושר.