banners
מתי מחליפים מנעול ומתי מחליפים צילינדר?

מתי מחליפים מנעול ומתי מחליפים צילינדר?

המילים מנעולים או צילינדר הן ביטויים נפוצים בעולמם של המנעולנים. מנעול מורכב מכמה וכמה רכיבים מעניינים ומנגנון הנעילה שלו לא פחות ממרתק אבל מדובר גם בחלקים עדינים ורגישים וכאשר הם מתקלקלים או שנגרם להם נזק כלשהו – עלול לא להיות מסוגל לנעול את הדלת או לפתוח אותה באופן תקין. לשם כך מומלץ להזמין מנעולן שנמצא קרוב ובמרחק נסיעה קצר ככל האפשר על מנת שיאבחן את הבעיה ויודיע איך יהיה הכי נכון לפתור אותה ואילו חלקים צריך לתקן או להחליף.

צילינדר מולטילוק נחשב כיום כצילינדר המוביל בתחום והמתקדם ביותר. כאשר יש חשד, ולו הקטן ביותר שיש בו תקלה או בעיה – מומלץ שלא להמתין (על מנת שהבעיה לא תחמיר) אלא להזמין באופן מידי מנעולן באזוריכם שיגיע במהרה ויבדוק את המצב. רק הוא איש המקצוע שמוסמך לפרק את הדלת והמנגנון, להבין את הבעיה ולהתעסק עם החלקים הפנימיים. במידה והמפתח לא מזיז את הפינים שבתוך מנגנון הנעילה – הוא עשוי להמליץ על החלפת המנעול. יחד עם זאת, מנעול לדלתות שיש בו שימוש קבוע ויומיומי עשוי להישחק עם הזמן ואז עדיף יהיה להחליף את הצילינדר וגם את המפתח המדובר.

 

מולטילוק MT5

מולטילוק MT5

איך מבוצעים שירותי מנעולן?

כאשר יגיע המנעולן אל ביתו של הלקוח, ללא קשר לסיבת ההזמנה או לשעה שבה היא מבוצעת – יבדוק קודם כל המנעולן מה הבעיה ויבחן כל אפשרות שתיתן ללקוח פתרון לטווח ארוך. לעיתים מספיק בפעולה של שיפוץ מנעולים על מנת להחזיר את המנעול לפעילות תקינה ולאפשר ללקוח לפתוח ולנעול את דלת הבית בצורה בטוחה. הצילינדר מסוג מולטילוק mt5 שנחשב למתקדם ומתוחכם במיוחד נבנה בצורה כזאת שלא ייפגם או שלא ייגרם לו נזק בשימוש שוטף ויומיומי והוא אכן מחזיק מעמד הרבה יותר מצילינדרים אחרים או סוגים אחרים של מנעולים.

מנעול לדלתות יפעל בצורה תקינה כאשר המפתח מזיז את הפינים המחברים בין הצילינדר למנעול – וזהו בעצם מנגנון הנעילה כולו. מנעולן מגיע למקום עם כל החלקים שצריך ובמידה ודרושה החלפה של המנעול או הצילינדר הוא מסביר ללקוח את ההשלכות ואת המשמעות של ביצוע הפעולה.

חשוב ביותר לא לנסות לבצע שום פעולה לבד ולא לנסות לפרק את החלקים או להבין האם מדובר בצילינדר או מנעול שאינם עובדים כמו שצריך. מי שאינו מכיר את התחום לא יוכל לדעת האם רכיב מסוים שייך לצילינדר או למנגנון הנעילה ולבטח לא יידע מה צריך לעשות על מנת שהנעילה או הפתיחה תתבצענה באופן תקין. בעיקר לא עם צילינדר מולטילוק שהוא עדין ומתקדם ואדם שאינו מקצועי לא יידע איך לטפל בו או לבחון אותו.

הרקולס מנעולים מעניקים שירותי מנעולן בכול אזורי תל אביב והמרכז לרבות שירותי מנעולן בראשון לציון

 

שירותי מנעולן ראשון לציון