banners
סוגי כספות והשיטה הטובה ביותר לפריצתן

סוגי כספות והשיטה הטובה ביותר לפריצתן

עולם הכספות

עולם הכספות הוא עולם רחב ומגוון וכיום ישנם סוגים רבים המיועדים למגוון רחב של שימושים וצרכים. יש כספת ביתית המיועדת ברוב המקרים לאחסון תכשיטים או פריטים אישיים. ניתן להשיג כספות כאלה בגדלים שונים על פי הגודל של הפריטים שיאוחסנו בה. ישנם לא מעט אנשים פרטיים המאחסנים בכספת כלי נשק אישיים שהם נושאים ברישיון אך לא רוצים שאלה יהיו בהישג יד של מי מבני המשפחה, לרבות ילדים קטנים. ישנם גם סוגים שונים של כספות למכירה הנבדלים זה מזה במנגנוני הנעילה שלהם וגם זה נתון שכדאי להתייחס אליו לפני שמבצעים את הרכישה של הכספת.

סוג נוסף הקיים ונפוץ מאד בתחום זה הוא כספות למשרד. מדובר על כאלה המתאימות לאחסון בארונות או מגירות של משרד ובמקרים רבים הן מתאימות להנחת מסמכים חשובים או חוזים לפני חתימה. כספת זו נפוצה מאד במשרדים של עורכי דין או רואי חשבון, כמו גם במשרדיהם של מנהלים בכירים בחברות או ארגונים. כספת אישית היא כספת קטנה במיוחד שניתן להניח או להחביא במקומות רבים ברחבי הבית והיא מתאימה, כפי שמרמז שמה לשימוש פרטי של אדם מסוים ואין היא מכילה נפח אחסון רב.

 

כספת חסינה אש     כספת חיצונית מנוע E9K        כספת פנימית דיגיטלית EK

 

תוכלו למצוא בלינק זה מידע נוסף על כספות וסוגי כספות

מה עוד כדאי לדעת על כספות?

שירות נוסף וחשוב שכדאי לדעת שקיים בתחום זה הוא שירות של השכרת כספות. לעיתים אנשים זקוקים לכספת לפרק זמן קצוב בלבד ואין הם מעוניינים לרכוש כספת חדשה, שכן מדובר בהוצאה כספית לא קטנה. כאשר משכירים כספת אפשר לעשות בה כאמור שימוש קצר מועד או לנסות האם שימוש בכספת מתאים ונוח. לאחר שתסתיים תקופת ההשכרה אפשר יהיה לקבל את ההחלטה בנוגע לרכישה של כספת. במידה ומדובר על מנגנון נעילה הכולל מפתחות לכספת חשוב מאד לא לשכוח היכן מונחים המפתחות או ברשות מי הם נמצאים. זאת על מנת למנוע מצב של גישה אל הפריטים המאוחסנים על ידי מי שאינו מורשה לכך.

רק מנעולנים מוסמכים ומורשים יכולים לבצע פעולות של פריצת כספות. הם אלה שמכירים לעומק את מנגנוני הנעילה ויידעו בדיוק איך יהיה הכי נכון לפתוח את הכספת על פי הדרישות של בעליה ותוך גרימת נזק מינימלי לגוף הכספת, אם בכלל. פורץ כספות מוסמך יפעל תחת רישיון מטעם משטרת ישראל על מנת לוודא שמדובר באנשי מקצוע ישרים והגונים שיש בקרה ומעקב אחר עבודתם.

כאשר עושים שימוש ראוי ונאות בכספת היא יכולה להישאר עמידה ותקינה לאורך שנים רבות מבלי שיהיה צורך לבצע בה תיקונים או שינויים. מנגנוני הנעילה של כספות אמורים להישאר עמידים במשך זמן רב וישמרו על תכולת הכספת כל זמן שדרוש. הכספת מאפשרת לאנשים רבים לישון בשקט ולהיות שלווים ורגועים שחפצים או מסמכים יקרי ערך שמורים היטב בתוכה.

 

למידע נוסף על שירותי פריצה ומנעולן

הרקולס מנעולים - לוגו