banners
איך לבחור צילינדר נכון?

איך לבחור צילינדר נכון?

מנגנון נעילה הכולל צילינדר נחשב כיום למנגנון הנעילה היעיל והמתקדם ביותר. חברות המייצרות דלתות ומנעולים כבר הפנימו שכאן טמונות הקדמה והחדשנות ולא בכדי נחשב צילינדר מולטילוק mt5 לבטוח במיוחד, שכן הוא מורכב מצילינדר משוכלל שנועל או פותח את הדלת בקלות אך לא מאפשר שכפול לא מורשה של המפתח. כך מתקבל צילינדר שקשה מאד, עד בלתי אפשרי לפרוץ אותו ובעל הדלת יכול להיות רגוע ושליו ולדעת שהבית שלו מוגן ומאובטח היטב. כיום ישנם כמה וכמה סוגים של צילינדר לדלת וחשוב להכיר אותם ואת ההבדלים ביניהם על מנת להשכיל ולבחור את הנכון והמתאים ביותר.

 

צילינדרים מסוג בריחי

מדובר במנגנוני נעילה מוכרים של החברות המוכרות, כמו למשל צילינדרים רב בריח או כאלה של מולטילוק. הם נחשבים למתקדמים ביותר ומתאימים בעיקר עבור דלתות פלדה. ישנם גדלים שונים של צילינדר ולכן כאשר יש צורך לבצע החלפה – חשוב לדעת מה הגודל על מנת לבחור בצילינדר שיתאים בדיוק. רמת המיגון של מנעולים מסוג זה מבוטאת בכוכבים ועל גבי העטיפה מופיעים הכוכבים הרלוונטיים עבור כל מנעול. צילינדר מולטילוק נמנה אף הוא, כאמור על קטגוריה זו.

 

צילינדר לדלת

 

צילינדר משונן

זהו הסוג השני הנפוץ של מנעולי צילינדר. ישנם סוגי דלתות המיוצרים עם גלגלי שיניים פנימיים. בסיבוב מנגנון הנעילה של צילינדר משונן מסתובבים זיזים המסובבים גם את החלקים המותקנים בדלת וכך היא נפתחת או ננעלת. גם מנעולים אלה נחשבים לבטוחים וחזקים מאד. כאשר מזמינים מנעולן על מנת שיבצע החלפת צילינדר חשוב שהוא יאבחן בעצמו את הבעיה ויחליט, על סמך הידע והניסיון המקצועיים שלו האם זה באמת מה שדרוש לעשות על מנת לסייע ללקוח. יחד עם זאת – תמיד טוב להכיר מעט ממושגי היסוד על מנת לדעת על מנת מדבר המנעולן.

 

בחירת הצילינדר הנכון

כאמור, כאשר מבינים את התכונות של סוגי דלתות שונים קל יותר להבין איזה מנגנון נעילה או צילינדר יהיה המתאים והנכון ביותר. יחד עם זאת, מי שהכי מכיר את העולם של צילינדרים הוא המנעולן שיגיע לבצע את העבודה ויידע בדיוק מה יש לעשות. חשוב לבחור מנעולן מקצועי ומיומן וכך אפשר לדעת בוודאות שהוא יסייע באופן מקצועי ועל סמך ההבנה הרחבה שלו בתחום.

צילינדר mt5 הוא צילינדר שמתאים לרוב סוגי הדלתות ומועדף הן על מנעולנים והן על לקוחות פרטיים. כאשר בוחרים במנעול זה קל לדעת ולוודא שהמנעול אכן מבצע את התפקיד שלו ומגן על הדלת ועל הבית מפני פריצה או כניסה לא מורשית של אנשים זרים. מכיוון שקשה, עד בלתי אפשרי לפרוץ אותם או אפילו לגרום להם נזק – הם יכולים להישאר בשימוש במשך זמן רב מאד מבלי שיש צורך להחליף אותם או לבצע בהם איזשהו תיקון.

 

למידע נוסף על שירותי הרקולס מנעולים – מנעולן באזור תל אביב – יפו והמרכז

מפתח צילינדר