banners
אילו סוגים של מנעולים נחשבים זולים ביותר?

אילו סוגים של מנעולים נחשבים זולים ביותר?

מי שמחליף או מחדש את אחת הדלתות בבית שלו בוודאי מכיר את ההתלבטות שקיימת לפני בוחרים את סוג המנעול שבזכותו יהיה הבית נעול כל הזמן ואפשר יהיה להגן על מי שנמצא בפנים. ניצבת בפניו החלטה חשובה של בחירת המנעול הנכון שיתאים לדרישות והצרכים של הבית ושל בני המשפחה. על מנת לבחור בצורה מושכלת חשוב מאד להכיר את הסוגים השונים ובעיקר ללמוד את ההבדלים ביניהם. כך יהיה קל יותר לבחור את המנעול המתאים ביותר. ברוב המקרים הכרת סוגים של מנעולים מתחילה בהכרות עם סוגי דלתות שונים. ישנם מנעולים שמתאימים רק לדלתות מסוימות וכאלה שלא.

כיום ידוע שהמנעולים המתקדמים ביותר הם אלה המבוססים על צילינדרים. המילה אפילו מוכרת למי שאין לו הכרות מעמיקה עם עולם המנעולנות, שכן צילינדר לדלת נחשב למנגנון הנעילה הטוב ביותר וגם זה שמספק את רמת ההגנה והמיגון הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, בשל הטכנולוגיה המתקדמת שעל בסיסה הוא מורכב – אין מדובר במנעול או מנגנון זול ובמידה והתקציב הוא הנתון שמנחה את הרכישה – עדיף למצוא מנגנון זול או פשוט יותר. מנעולי צילינדר מולטילוק mt5 הם אלה שנחשבים למתקדמים והטובים ביותר ובהתאם לכך גם המחירים שלהם בדרך כלל.

 

מולטילוק MT5

מולטילוק MT5

 

הרקולס מנעולים מעניקים שירותי מנעולן והחלפת מנעולנים 24/7 תוך הגעה מהירה מרגע הקריאה!

למידע נוסף על אזורי השירות שלנו ובפרט שירותי החלפת מנעולים בחולון

 

איך לבחור נכון מנעול עבור דלתות פלדה?

מנגנוני נעילה פשוטים עלולים שלא להיות מתאימים לדלתות פלדה. עבור דלתות אלה, שמותקנות בדרך כלל כדלתות כניסה ראשיות לבית או ככאלה המפרידות חדרים או אזורים חשובים עם תכולה בעלת ערך – דרוש מנעול או מנגנון נעילה מתקדם ומתוחכם. צילינדרים רב בריח עשויים להיות בחירה מתאימה, כמו גם מנעולי צילינדר מולטילוק. אם מותקן בדלת פלדה מנגנון פשוט או זול הוא עלול שלא לנעול את הדלת כמו שצריך ויהיה קל ופשוט לפרוץ אותה ולהיכנס פנימה באין מפריע. זו הסיבה שחשוב מאד להתאים את המנעול עצמו לסוג הדלת.

 

מפתח צילינדר

 

במקרים רבים יש צורך לבצע החלפת צילינדר, בין אם מדובר על צילינדר מקולקל או פגום לבין בחירה להתקין בדלת צילינדר mt5 על מנת לשפר את המיגון והחוזק של הנעילה עצמה. כאשר בוחרים את הצילינדרים המובילים והנחשבים למגנים וחזקים אפשר להיות בטוחים שהדלת תגן גם על האנשים הנמצאים בבית או בחדר וגם על החפצים והפריטים שנמצאים שם.

כאשר בוחרים את סוגי המנעולים המוצעים כיום בשוק או כל מיני סוגי דלתות קל יותר להבין את עולם המנעולנות ולבחור את השילוב הטוב ביותר של דלת ומנעול הן מבחינת המיגון והן מבחינת התקציב שמעמידים לטובת רכישת הדלת או מנגנון הנעילה. כל אחד רוצה לישון טוב בלילה מתוך ידיעה שהבית והחפצים שלו שמורים ומוגנים, כמו גם שלומו שלו עצמו ושל מי שחי איתו באותו הבית. המנעול הנכון יספק עבורו את השקט הנפשי הדרוש.