banners
איפה ניתן לשים עמודי חנייה מתקפלים?

איפה ניתן לשים עמודי חנייה מתקפלים?

כולנו מכירים את הסיוט שבו תופסים לנו את מקום החנייה הפרטי שלנו, בין אם זה במשרד או בין אם מדובר על החנייה הפרטית שלנו בבית, ואז עלינו לעשות כמה סיבובים בניסיון למצוא חנייה קרובה. הדבר מתסכל יותר כאשר אנו מתגוררים או עובדים בערים מרכזיות כדוגמת תל אביב, שאז ייתכן כי לא נמצא בקלות מקום חנייה אחר. הפתרון לכך הוא פשוט, ניתן להזמין בעל מקצוע לצורך התקנת עמודי חנייה מתקפלים המאפשרים לנו לשמור על החנייה ביתר קלות. את עמודי החנייה ניתן למצוא במגוון רב של גדלים ושיטות שונות המתאימות על פי אופי החניות. ישנם מקומות חנייה שניתן להתקין עמודים וישנם מקומות שלא ניתן ואז אפשר להתקין מחסומי שרשרת או מחסומים נוספים.

 

מהו עמוד חנייה מתקפל?

עמוד חנייה מתקפל עשוי מחומר מתכתי חזק או אלומיניום ואותו ניתן להתקין באמצע החנייה על מנת לא לאפשר לאף רכב להחנות במקום. ניתן למצוא עמודי חנייה מתקפלים הנסגרים ונפתחים באמצעות שלט, או בצורה ידנית. כאשר העמוד חנייה עומד לא ניתן להחנות במקום, רק על ידי קיפולו מטה. מובן שיש כמה וכמה סוגים של עמודי חניה, כאשר הטובים ביותר הם החשמליים הנפתחים ונסגרים בצורה אוטומטית, מה שבעמודי חנייה ידניים יש צורך לרדת בכל פעם מהרכב כדי לסגור ולפתוח אותם. בכל מקרה יש צורך להתאים את העמודים על פי השטח שעליו יש להתקין את העמודים, בין אם מדובר על שטח חולי או רצפתי.

 

כנסו לקישור כדי למצוא מגוון של עמודי חנייה

עמודי חניה

 

האם ניתן להתקין עמודי חנייה בחנייה פרטית או בכל חניון?

עמודי חנייה מסמלים כי החניון הוא פרטי של אדם מסוים, ולכן לא ניתן להתקין את העמודים בחניון ציבורי. על החנייה להיות רשומה בטאבו של אותו אדם המעוניין להתקין אותם. בכל מקרה, יש צורך להזמין בעל מקצוע המומחה בהתקנת עמודי חנייה כדי שיבצע התקנה של עמודי חנייה בצורה מקצועית וגם יתאים עבורכם את סוג העמוד על פי אופי השימוש, על פי תדירות הסגירה והפתיחה של החנייה, על פי סוג הקרקע שיש להתקין עליה את העמוד, על פי התקציב האישי שלכם ועוד פרמטרים שונים אחרים.

תוכלו לבדוק את אזורי השירות שלנו כאן

לבחור בעל מקצוע מומחה בתחום

התקנה של עמודי חנייה יש לבצע רק על ידי מומחים, כיוון שנדרשת עבודה מקצועית המתחילה בייעוץ לבחירת עמוד החנייה המתקדם והמתאים ביותר לאופי המקום והשימוש בו. לאחר מכן נדרשת התקנה מקצועית של העמוד ותפעולו בצורה נינוחה עבור בעל החנייה. את שירות התקנת מחסומי חנייה תוכלו למצוא אצל חברות המתמחות בתחום השערים והמחסומים או אצל שירותי מנעולן המעניק גם שירות התקנת עמודי חנייה. בכל מקרה שוב לבחור רק בעל מקצוע בעל ניסיון רב בתחום ולקבל אחריות מלאה על העבודה ועל העמוד עצמו.

 

למידע נוסף ושירותי התקנת עמודי חנייה צרו איתנו קשר

הרקולס מנעולים - לוגו