banners
האם ביטוח הרכב מכסה שירותי פריצה ומנעולנות?

האם ביטוח הרכב מכסה שירותי פריצה ומנעולנות?

על פוליסת ביטוח רכב ושירותי פריצה

מי שרוכש רכב חדש או מיד שנייה מחויב על פי החוק לרכוש בסמוך למועד רכישת הרכב גם פוליסת ביטוח. ביטוח חובה – כשמו כן הוא – פוליסה שחייב כל בעל רכב לרכוש והיא מכסה נזקי גוף לנהג ולנוסעים במקרה ומתרחשת, חלילה, תאונת דרכים. ישנה גם פוליסת ביטוח מקיף לרכב שמכילה סעיפים המכסים פגיעות ברכב עצמו או גניבה שלו אך רכישתה נתונה לשיקול דעתו של בעל הרכב. וניתן גם לרכוש פוליסת ביטוח צד ג' שתכסה עלויות של נזקים לרכוש של מי שאינו לקחת צד פעיל בתאונה עצמה. נשאלת השאלה – האם שירותי פריצה לרכב נכללים באחת מהפוליסות האלה?

חשוב מאד לדעת שמלבד ביטוחה החובה אין הכרח לבטח את הרכב או הנוסעים בביטוח נוסעים, אך מכיוון שכל בעל רכב רוצה להיות מכוסה במקרה של תאונה או תקלה – הוא יעדיף שהפוליסה שלו תכלול כמה שיותר סעיפים הקשורים לשירותים נלווים או היקפיים. כך יכולים גם שירותי מנעולן להיות כלולים בין סעיפי הפוליסות ובמידת הצורך יוכל בעל הרכב ליצור קשר עם מנעולן 24/7 שיגיע אליו מהר ככל האפשר, יפרוץ לכלי הרכב או יעניק לו את שירותי הפריצה הדרושים לו – פריצה לרכב, נטרול מנגנון האזעקה או שחרור הנעילה מבחוץ.

 

מנעולן עד הבית

איך מתבצעת פריצה לרכב?

כאשר מנעולן מגיע על מנת לסייע במקרה של רכב נעול או תקוע – הוא יביא עמו מגוון של מכשירי פריצה שנמצאים ברשותו או ברשותם של מנעולנים אחרים. מכיוון שמדובר בכלי עבודה רגישים – ישמור עליהם המנעולן מכל משמר לבל ייפלו לידיים הלא נכונות שתעשנה בהם שימוש רע. חשוב מאד שמי שמכשיר ומסמיך מנעולנים לתת שירות בתחום זה הוא משטרת ישראל ולכן כאשר מזמינים מנעולן בחולון, או כל מנעולם אחר שחברת הביטוח עובדת אתו בהסדר – יש לוודא שהוא נושא את הרישיון מטעם המשטרה.

כאשר לאדם זה או אחר חשוב במיוחד שפוליסת ביטוח הרכב שלו תכלול שירותי פריצה לרכב – עליו ליידע בכך את נציג חברת הביטוח ולבקש ממנו לכלול סעיפים אלה בפוליסה. יש לקחת בחשבון שלעיתים גובה הפרמיה החודשית משתנה בהתאם, שכן לא כל הפוליסות כוללות שירותים אלה ואז יש צורך שהם יופיעו בפוליסה כתוספת.

שירותי מנעולן כחלק מן פוליסת ביטוח הרכב יינתנו 24 שעות ביממה ברוב חלקי הארץ וחשוב לדעת מה פרטי הסעיפים הדוברים בפוליסה על מנת לדעת איך להתנהל במידה ודרושים שירותים אלה. מנעולנים רבים יגיעו לכל מקום ובכל שעה על מנת לחלץ את מי שתקוע בתוך רכב נעול או את מי שהרכב שלו לא נפתח ולא נענה לשלט הרחוק של מערכת האזעקה. כאשר שירותי מנעולן נכללים בפוליסת ביטוח הרכב – אפשר לנסוע בראש שקט לאל מקום.

 

למידע נוסף על שירותי המנעולן שלנו

הרקולס מנעולים - לוגו