banners
האם שירותי מנעולן בלילות ושבתות יקרים יותר?

האם שירותי מנעולן בלילות ושבתות יקרים יותר?

אדם שצריך שירותי פריצה של דלת או מנעול בדרך כלל צריך אותם באופן מידי ללא שום עיכוב. ברוב המקרים מדובר במנעול שנתקע, בדלת שנטרקה ואין אפשרות לפתוח אותה או בכלי רכב נעול שצריך לפרוץ ולנטרל את מנגנון האזעקה שלו. כשם שאנשי מקצוע רבים גובים מחירים שונים כאשר הם מציעים שירותים בשעות שונות של היממה – כך גם מנעולנים, ויש לכך הסבר הגיוני מאד. כאשר יתקשר לקוח ויבקש שירות של מנעולן בתל אביב (או בכל מקום אחר בעצם) הוא יהיה חייב שהמנעולן יגיע ללא דיחוי אלא כמה שיותר מהר. במקרים רבים ייצא המנעולן מהבית במיוחד, בעיקר אם מדובר בשעות הלילה או הבוקר מוקדמות.

מנעולן 24/7 חייב להציע שירותים מסביב לשעון. מדובר בשירותים שלא ניתן להמתין אתם ליום המחרת או לתחילתן של שעות פעילות מקובלות ולכן כמעט כל מנעולן במרכז יפרסם את עצמו כאחד המציע שירותים לכל אורך שעות היממה, לרבות בשעות הלילה. מנעולן מסור ומקצועי יידע שהלקוח שממתין לו נמצא במצב בעייתי ולא נעים – תקוע מבלי יכולת להיכנס לבית או לצאת ממנו, או לא מסוגל להיכנס אל תוך כלי הרכב שלו – ויגיע אל המקום הכי מהר שרק יוכל הן על מנת לתת שירות והן על מנת לסייע ללקוח שממתין לו בכיליון עיניים.

 

שירותי מנעולן הרקולס מנעולים

 

מחירים של שירותי פריצה

כמו אצל אנשי מקצוע אחרים – גם למנעולנים בדרך כלל יש מחירון של שירותים או פעולות שהן מציעים ללקוחות. יחד עם זאת, ברוב המקרים ברור וידוע שבשעות הלילה או בשבתות קיים תעריף שונה או תוספת של אחוז מסוים למחירי המחירון הרגיל וזה בעיקר תלוי במי המנעולן. במידה ופעולה כמו החלפת מנעול אינה דחופה או מהותית – עדיף להמתין אתה לשעות היום הרגילות ולבצע אותה אז. אם ייתקע הלקוח מבלי יכולת לפתוח או לנעול את הדלת בשבת – הוא יזמין מנעולן 24 שיגיע במהרה לסייע אך המחיר שיגבה יהיה גבוה יותר מאשר לו הגיע במהלך יום חול. לכן מומלץ לבדוק קודם מיהו המנעולן והאם הוא דורש שירותים יקרים יותר בלילות.

נושא עשוי מתקבל ברוב המקרים בהבנה. פורץ מנעולים לא יכול להתמסר לשעות מנוחה או סוף שבוע כשם שעושים זאת אזרחים אחרים אלא עליו להציע שירותים גם בלילה או בסופי השבוע עבור הלקוחות שעלולים להגיע למצב בעייתי של מנעולים או דלתות. מנעולן בבת ים, למשל, עשוי להציע שירותים גם לתושבי בת ים וגם לתושבים של הערים הסמוכות – חולון, ראשון לציון ואפילו רמלה או אזור דרום תלת אביב. במידה ומנעולן חזר מעבודה אחרת באותה שעה אז סביר להניח שהוא יגבה מכם מחיר רגיל כי לכאורה " אתם על הדרך ".

כאשר תמיד נמצא מנעולן במרכז שיכול לתת שירותים ולסייע יכולים אנשים ולקוחות רבים לישון בשקט מתוך ידיעה שיהיה מי שיעזור להם בכל שעה שיצטרכו. גם מחיר גבוה יותר יהיה כדאי מאד עבור השקט הנפשי של פתרון הבעיה באופן מידי.

 

למידע ופרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר