banners
טיפים לבחירת הצילינדר הנכון עבור דלתות חוץ

טיפים לבחירת הצילינדר הנכון עבור דלתות חוץ

עולם המנעולנות עובר שינויים רבים בשנים האחרונות, שינויים שבזכותם משתפרים לאין שיעור מנגנוני הנעילה המוצעים כיום לשלל שימושים או צרכים. כאשר לאדם מסוים יש צורך לרכוש דלת חדשה לבית שלו או שעליו להחליף צילינדר – עליו לדעת איזה סוג יהיה מתאים לדלת הרלוונטית ולבחור בתבונה על מנת שהדלת תספק הגנה מפני פורצים ולא תוכל להיפתח בקלות על ידי מי שאינו מורשה לפתוח אותה. כיום קיימים סוגים רבים של צילינדרים וחשוב להכיר אותם על מנת לבחור את זה שהכי יתאים לכל דלת ובעיקר לדלת חוץ המגנה על בני המשפחה ועל תכולת הבית.

הצילינדר הוא בעצם מנגנון הנעילה הפנימי של הדלת. ישנם סוגים שונים על מנת להתאים לסוגים שונים של דלתות – דלתות פנים, דלת כניסה, דלת המתאימה למחסן או דלתות חוץ. חשוב מאד להתייעץ עם מי שמכיר את התחום ובקיא בו על מנת לוודא שהצילינדר הנבחר אכן מתאים לסוג הדלת. רק כך אפשר לקבל מנעול לדלת שישרת נאמנה את בעליו ולא יאפשר בשום אופן פריצה לבית. כאשר הצילינדר מותאם אישית לכל דלת ודלת, יכולים בני המשפחה לישון בשקט ולדעת שהם מוגנים מפני פריצה על ידי אנשים זרים.

למידע נוסף על שירותי מנעולנות ואזורי שירות שלנו תוכלו למצוא בקישור – מנעולן בתל אביב

 

אילו סוגי צילינדרים קיימים כיום?

 

צילינדר המיועד עבור דלת מרכזית

מדובר בצילינדר שאמור לתת את רמת ההגנה הגבוהה ביותר. קשה מאד, עד בלתי אפשרי לפרוץ את המנגנון הזה וכיום מדובר ברמת האבטחה הטכנולוגית הגבוהה ביותר.

 

מפתח משולב בתוך צילינדר

גם כאן מדובר בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד, שכן כל מפתח מקבל טביעה ייחודית משלו, מה שהופך את שכפול המפתח באמצעים רגילים לבלתי אפשרי.

 

דלתות פנים

מדובר בדרך כלל בדלתות של חדרי הבית. ברוב המקרים אין צורך בצילינדרים מתקדמים במיוחד אלא במנגנון נעילה פשוט. יחד עם זאת לעתים יש חדרי עבודה מיוחדים כמו משרדים ביתיים או קליניקות שחייבים להיות נעולים על ידי מנגנון נעילה חזק במיוחד.

מפתחות ומנגנוני נעילה של רב בריח נחשבים למוכרים ונפוצים מאד וזאת בזכות היותם מתאימים למגוון רחב של דלתות, כולל דלת לבית, למחסן, למשרד או לחנייה פרטית.

 

מנעול לדלת פנים

מנעול לדלת פנים

מי שחשוב לו להתקין אמצעי הגנה מתוחכמים במיוחד על מנת למנוע כל אפשרות של פריצה לבית לא יבחל באמצעים ויבחר את הצילינדרים ומנגנוני הנעילה המתקדמים ביותר. יחד עם זאת ישנן דלתות חוץ, למשל, שתכולת החדר או החלל שאותו היא תוחמת פחות חשובות ולא יהיה אכפת לבעל הבית להתקין בדלת זו מנגנון נעילה פשוט יותר באופן יחסי. חשוב מאד להתייעץ עם מי שיש לו ידע בתחום המנעולנות או שעובד בתור מנעולן מוסמך על מנת שהוא יוכל להמליץ איזה סוג של צילינדר יתאים לכל דלת. כך אפשר יהיה להיות בטוחים שתכולת הבית שמורה ומוגנת.

 

מידע נוסף על צילינדרים ומנעולים תוכלו למצוא בקישור – צילינדר מולטילוק mt5