banners
כמה זמן ייקח למנעולן מקצועי לפתוח דלת?

כמה זמן ייקח למנעולן מקצועי לפתוח דלת?

אנשים רבים נתקלו פה ושם במצב שבו הם חוזרים הביתה או מעוניינים לצאת מהבית אך דלת הכניסה אינה נפתחת או ננעלת כראוי. גם אם מדובר בלחץ של זמן – אין ברירה אלא להזמין מנעולן מקצועי שיוכל לבדוק מה הבעיה ולהציע פתרון. מכיוון שמי שאינו בקיא בתחום לא יכול לדעת מה קרה – אי אפשר לדעת כמה זמן היא תימשך עד שיגיע המנעולן. לאחר הגעתו של מנעולן מוסמך – הוא יבחן את הדלת, יבדוק את הרכיבים הפנימיים של מנגנון הנעילה ויבין, על פי הידע והניסיון המקצועיים שלו מה דיוק כמה ואיך יהיה הכי נכון לתקן וגם לוודא שהבעיה לא תחזור על עצמה.

גם שמזמינים מנעולן עם ניסיון לא מומלץ לדחוק בו. הוא לבטח מבין שמדובר במצב לא נעים שכרוך בלו מעט מתח נפשי וגם אם תכניות שתוכננו משתבשות בשל כך – מומלץ לאפשר לו לעבוד בנחת ובשלווה על מנת שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. מנעולן אמין בבאר שבע יידע לומר כמה זמן ייקח לו לבצע את העבודה וכך יוכל הלקוח להעריך איך יוכל להתקדם בלוח הזמנים שלו. יחד עם זאת, שירותי פריצה לא תמיד מבוצעים בדיוק כפי שנראה, שכן לאחר פירוק הדלת ומנגנון הנעילה עלול המנעולן לגלות פגמים שלא יכול היה לדעת עליהם קודם לכן.

 

פריצה הרקולס מנעולים

 

איך בוחרים מנעולן אמין?

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת אודות מנעולנים הוא שהם פועלים תחת רישיון ותעודת הסמכה מטעם משטרת ישראל. כך שותפה המשטרה להסמכתם ולווידוא שמדובר באנשים ישרים והגונים שיסייעו ככל שיוכלו ללקוחות שפונים אליהם. מנעולן ביפו יוכל להציע שירותים לא רק ללקוחות ביפו עצמה אלא גם בערים השכנות – תל אביב, חולון או בת ים – כל עוד יש לו אפשרות להגיע מהר ככל האפשר אל המקום שבו נמצא הלקוח. פורץ מנעולים יוכל לסייע גם עם מנעולים תקולים של דלתות ביתיות ואפילו בפריצה לכלי רכב שאינם נפתחים. כאשר למנעולן יש ניסיון רב בכל הנושאים האלה – אין ספק שהוא מנוסה ומיומן.

כאשר מזמינים מנעולן מקצועי שיש לו ניסיון רב לבטח לא ייקח לו הרבה זמן לפתוח את הדלת התקולה או לבצע את המשימה הדרושה. הוא יוכל לעדכן את הלקוח בהתקדמות העבודה, לספר לו בדיוק מה הייתה הבעיה וגם להעריך את המחיר שיצטרך הלקוח לשלם הן עבור החלקים והן עבור העבודה עצמה. מנעולן מוסמך יציע מחירון מסודר עבור פעולות ועבודות נפוצות ויוסיף את עלות העבודה באופן נוח ומסודר.

כאשר הלקוח יודע בדיוק מה קורה וקל לא להתארגן, הוא יודע שהוא יכול לסמוך על המנעולן והכי חשוב – הוא שקט ורגוע, שכן הוא יודע שהוא נמצא בידיים טובות שדואגות לו ויעשו הכל כדי לפתור את הבעיה שלו.

 

תוכלו למצוא בעמוד שירותי מנעולן מידע נוסף ואזורי שירות שלנו

ארגון המנעולנים בישראל