banners
מה עושים כשעמוד חנייה נתקע?

מה עושים כשעמוד חנייה נתקע?

את מי נוכל להזמין כדי שיעזור?

כאשר עמודי חנייה סופגים נזק או פגיעה עלולה להיווצר בעיה קשה עבור מי שעושה שימוש בחנייה. בדרך כלל אין זמן להשתהות וחשוב מאד לטפל בבעיה באופן מידי. ברוב המקרים עמודי החנייה משרתים את מי שיש בעיית חנייה באזור שבו הוא עובד או מתגורר, המאפיין בעיקר אזורים בגוש דן, תל אביב ויפו, וכך הוא דואג שעוברי אורח או אנשים זרים יתפסו את מקום החנייה שלו. נשאלת השאלה – מה עושים כאשר יש תקלה בעמוד והוא לא מתקפל או מתייצב בצורה תקינה? זה הזמן להזמין מנעולן מוסמך שיוכל לסייע ותקן את הבעיה שהתעוררה.

איש מקצוע שמציע שירותי מנעולנות הוא הכתובת שאליה יש לפנות כאשר עמוד החנייה אינו עובד כראוי. למצב זה עלולות להיות מספר סיבות וחשוב מאד להזמין מנעולן שיש לו אפשרות להציע שירותי פריצה כך שהוא יוכל לבחון את החלק הפנימי של עמוד החנייה, להבין מה גורם לתקלה ולהחליט איך לבצע את התיקון הדרוש. כמו כל תקלה בכל תחום אחר – גם כאן לא מומלץ לנסות להבין לבד מה הבעיה או חמור מכך – לנסות לתקן לבד ( ולעשות יותר נזק ) אלא להזמין איש מקצוע מוסמך ומיומן באזור מגוריכם כמו מנעולן ביפו, תל אביב או בת ים שיידע לאבחן את הבעיה ולמסור פרטים אודות מהלך התיקון, החלקים הדרושים וכמובן העלות.

 

מנעולן בתל אביב ויפו

מנעולן בתל אביב ויפו

 

מה החשיבות של עמוד חנייה מתקפל?

בערים צפופות שידוע שיש בהן מצוקת חנייה נפוץ מאד לראות את עמודי החנייה המתקפלים בשל נוחות השימוש בהם והיעדר ההכרח להציב מחסום חשמלי. ברוב המקרים עמוד החנייה המתקפל זול הרבה יותר ונוח מאד להשתמש בו על ידי הצבה או קיפול שלו בעזרת המפתח הייעודי. כך רק מי שיש לו את המפתח יוכל לעשות שימוש בעמוד ואפשר להיות בטוחים שהחנייה לא תיתפס על ידי מי שאין לו רשות לעשות בה שימוש. מנעולן באזור המרכז, כמו כל מנעולן אחר יוכל להציע שירות של התקנת עמודי חנייה ולצייד את הלקוח במפתח שבו יעשה שימוש.

עמוד חנייה מתקפל מתאים במיוחד עבור חניות בודדות, ללא צורך באנשים רבים שיעבירו ביניהם את המפתח של העמוד. כאשר בעל החנייה יסכים שאדם זה או אחר יעשה שימוש בחנייה כל שעליו לעשות הוא לצייד את אותו אדם במפתח ומומלץ לוודא לפני ואחרי המסירה שעמוד החנייה פועל בצורה תקינה ולא נגרם לו כל נזק.

שירותי מנעולנות מקצועיים עשויים להציע כיום גם את הטיפול, התיקון וההתקנה של עמודי חנייה מסוגים שונים על מנת להתאים במדויק לצרכים והדרישות של כל לקוח ולקוח. כך יוכל כל אחד לוודא שהחנייה הפרטית שלו שמורה ואף אחד מלבדו (ומלבד מי מטעמו) לא יוכל לעשות בה שימוש. לעמוד החנייה יש יתרון רב בחניות צפופות וניתן למקם אותו גם בחניונים תת קרקעיים וגם בחניות עיליות.

תוכלו לבדוק אצלנו בהרקולס מנעולים מגוון רחב של עמודי חנייה, כנסו לקישור – עמודי חנייה

עמודי חניה